- Domov
- Pošiljanje paketov
Omejitve in embaliranje
Kako zapakirati paket?
Ob pakiranju paketov morate upoštevati vrsto, težo in odpornost blaga, ki ga nameravate poslati. Zunanja embalaža, notranje polnilo, lepilni trak in označevanje paketov so pomembni.
Embalaža mora biti primerna za vrsto, težo in robustnost predmeta, ki ga pošiljate.
Blago, zapakirano v kartonske škatle iz visokokakovostnega, na vlago odpornega dvoslojnega kartona, je po navadi dobro zaščiteno. Zaščita robov in površin je še posebej pomembna. Najbolje je, da uporabite novo škatlo; rabljene škatle so primerne le za odporno blago. Težja ko je vsebina, stabilnejša mora biti zunanja embalaža.
Notranje polnilo
Ves prazen prostor v škatli napolnite s polnilom. Blago se ne sme premikati. Polnilo mora biti iz materiala, ki je združljiv z blagom, ki ga pošiljate. En način za pakiranje paketa s težkim in občutljivim blagom je uporaba točno prilegajočih se modelov iz polistirena. Blago se ne sme neposredno dotikati zunanje embalaže.
Zapiranje
Paket ovijte z lepilnim trakom in ga na vseh straneh dobro zaprite. Težji ali večji ko je paket, močnejši mora biti lepilni trak. To, da paket robustno zaprete, je ključnega pomena za varen prevoz.
Namestitev nalepke na paket
Nalepko namestite na največjo stranico paketa. Odstranite stare nalepke ali usmerjevalne oznake. Več paketov ne smete poslati v enem velikem paketu, temveč jih pošljite posamezno. Vsak paket mora imeti svojo nalepko.
Omejitve pri pošiljanju in embaliranju paketov
Paket ne sme presegati naslednjih vrednosti:
- Dolžina: 200 cm
- Širina: 80 cm
- Višina: 60 cm
- Skupna dolžina in obseg: 300 cm
Izračun največje skupne dolžine in obsega: 2x višina + 2x širina + 1x najdaljša stran. Največja dovoljena teža paketa je 31,5 kg.
Katerega blaga ni mogoče odposlati?
Neustrezno in/ali neobičajno zapakiranega blaga GLS običajno ne sprejme v distribucijo. Računalnike (npr. namizne ali prenosne) se odpošlje samo v originalni embalaži. Med drugim se ne odpošlje:
- blaga, ki je dovzetno za uničenje;
- človeških ostankov, živih živali ali rastlin;
- zavojev paketov, predmetov v razsutem stanju ali lesenih zabojev;
- blaga z visoko vrednostjo;
- plemenitih kovin, risb ali drugih umetnin;
- starin, dokumentov z denarno vrednostjo in drugih podobnih dokumentov;
- draguljev, krzna, zlata, srebra, gotovine in kovancev;
- blaga, ki je občutljivo na temperaturo;
- orožja in streliva;
- nobene vrste nevarnega blaga (strupenih, vnetljivih, eksplozivnih in podobnih snovi), ki bi lahko ogrožalo zdravje in povzročilo poškodbe (tega se ne sme odposlati, tudi če ima paket zunaj oznako z vsebino);
- paketov, ki so očitno pretežki in preveliki;
- paketov z dolgimi in ostrimi štrlečimi deli;
- paketov, ki so zvezani skupaj;
- stekla in steklenih predmetov;
- paketov, ki so naslovljeni na poštni predal;
- zdravil;
- lomljivega in drugega blaga, s katerim je treba ravnati v skladu s posebnimi zakoni in uredbami;
- nevarnega blaga (tega ni mogoče odposlati, tudi če je na paketu oznaka z vsebino).
V primeru paketov, poslanih v tujino, GLS ne bo odposlal blaga z zvezkom ATA in razstavnega blaga.
Preko Posljipaket.si lahko pošiljate pakete samo v navedene države. Ali je možno pošiljanje na določene otoke, se pozanimajte s točnim naslovom v mednarodnem oddelku GLS na international@gls-slovenia.com.
Vsi paketi znotraj GLS sistema so zavarovani za primer izgube ali poškodbe
GLS je odgovoren za izgubo paketov ali poškodbe na njih. Odgovornost ne vključuje posledičnih izgub, kot je na primer izguba dobička. Če pošiljatelj ne sklene transportnega zavarovanja, GLS po zakoniti odgovornosti povrne vrednost blaga, ki presega zakonske omejitve, tj. do največ 200 evrov na paket. Vrednost blaga se določi kot nabavna cena, za rabljeno blago kot trenutna vrednost, za blago, odposlano po dražbi, pa kot dražbena cena, in sicer glede na to, kateri znesek je v posameznem primeru najnižji.
Evropski sistem vodenja kakovosti, ki zagotavlja zelo kakovostne in zanesljive storitve v paketni logistiki je razlog za zelo nizek delež poškodovanih in izgubljenih paketov, ki znaša komaj 0,01 odstotek. Pošiljatelji so obvezani podjetje GLS pred odpremo obvestiti o paketih, katerih vrednost presega 2.000 EUR.
Nadaljnje informacije lahko najdete v Splošnih pogojih poslovanja. >> Splošni pogoji poslovanja
GLS ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov. Tajnost poštnih pošiljk velja tudi za GLS.
Pošiljatelj je odgovoren za pravilno pakiranje blaga. Če lahko na paketu vidite zunanje poškodbe, na primer luknjo v škatli, lahko zavrnete prevzem paketa. GLS bo paket nato vrnil pošiljatelju.
V primeru vidne poškodbe paketa ali embalaže lahko vsebino paketa preverite ob dostavi. Dostavljavec to zapiše v poročilu, ki ga pripravi skupaj s prejemnikom.
Če sprejmete paket, ki je videti nepoškodovan, vendar ob odprtju odkrijete, da je vsebina poškodovana, se pritožite pošiljatelju. GLS namreč ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov. Tajnost poštnih pošiljk velja tudi za GLS.
Zahtevek za prijavo škode lahko oddate s tem e-obrazcem. Potrudili se bomo spore rešiti z dvostranskim dogovorom.
Prosimo za vsa vprašanja in dileme nas kontaktirajte na info@gls-slovenia.com.
Za spletna naročila ima potrošnik pravico vložiti pritožbo zoper spletnega trgovca.
Izvensodno reševanje sporov je možno preko spletišča: tukaj
Organ za reševanje sporov: Evropski center za reševanje sporov