Nasveti za pošiljanje
Zagotovite varen prihod pošiljke
Blago morate dobro zapakirati, da pride nepoškodovano na cilj. Močan karton, notranje polnilo in močan lepilni trak omogočajo dobro zaščito. Prava embalaža pomaga pri varovanju vsebine paketa med samodejnim razvrščanjem in prevozom. Vse, kar še potrebujete, je pravilen naslov na nalepki za odpremo in paket je pripravljen, da ga odpošljete. V skladu z določili in pogoji podjetja GLS lahko paket tehta do 40 kg za distribucijo po Sloveniji (za distribucijo po EU do 31,5 kg), njegova dolžina in obseg pa lahko skupaj merita do tri metre.
Velikost in teža
GLS razvrsti pakete v distribucijskih centrih, in sicer z uporabo samodejnih sistemov za razvrščanje. To omogoča hitro in stroškovno učinkovito dostavo paketov. Ti ne smejo presegati določenih velikosti, zato, da se lahko gladko premikajo po transportnih trakovih. Paket ne sme presegati naslednjih vrednosti:
• Dolžina: 200 cm
• Širina: 80 cm
• Višina: 60 cm
• Skupna dolžina in obseg: 300 cm
Skupna dolžina in obseg paketa ne smeta presegati treh metrov. Izračuna se tako: 2 x višina plus 2 x širina plus 1 x najdaljša stran. Pošiljanje paketov v Evropski uniji Občasni pošiljatelji lahko svoje pakete z GLS pošljejo v večino držav Evropske unije. Paketi znotraj države so po navadi dostavljeni naslednji delovni dan. Pošiljke po vsej Evropi prispejo na cilj v okviru kratkih standardnih rokov dostave.
https://gls-group.eu/SI/sl/splosni-pogoji-poslovanja
Prevzem paketa na določen naslovu
Za pošiljanje paketa vam ni več potrebno stati v vrsti v poštni poslovalnici.
• brez odhoda od doma
• dostava na dom v 24. urah
• odkupnino vrnemo na transakcijski račun
• brez skritih stroškov
• možnost pošiljanja z odkupnino za dostavo po Sloveniji
• odkupnino vrnemo na transakcijski račun pošiljatelja
Naroči kurirja na dom
Ponosni smo, da nudimo storitve najvišje kakovosti. Zato mi pridemo k pošiljatelju po paket na dom. Vsi domači paketi so dostavljeni v 24-ih urah. Standardna je sledljivost v realnem času in kritje za poškodbe ali izgubo paketa do 200€. Prejemnika obvestimo, da si lahko izbere eno od fleksibilnih možnosti za dostavo po izbiri. Paket lahko preusmeri na drugi naslov, na drugi datum, v GLS Paketomat ali v GLS Paketno trgovino. Paketu se lahko določi odkupnino – to je znesek, ki se zaračuna prejemniku kot plačilo za vsebino paketa. Ta znesek nakažemo na TRR pošiljatelja. Doplačilo za prevzem pripravljenega paketa na vašem domu je 3,00€.
Odkupnina
Paket lahko preko posljipaket.si pošljete tudi z odkupnino.
Ob pošiljanju paketa se lahko pošiljatelj odloči za plačilo blaga v paketu po povzetju – z odkupnino. Ta izbira je predvsem dobrodošla za vse, ki preko oglasov prodajate npr. rabljeno blago.
Pošiljanje z odkupnino omogoča kupcu in prodajalcu zmanjšanje tveganja goljufije ali neplačila. Kupcu se omogoči, da kupljeno blago plača ob dostavi, namesto da bi plačal vnaprej. Plačilo se izvede na družbo GLS in nato GLS posreduje sredstva nazaj pošiljatelju.
Plačilo po povzetju je priročna in dostopna možnost plačila za prejemnike, saj lahko plačujejo in prevzemajo pakete kar na domu ali na maloprodajnih mestih po vsej državi – to so GLS Paketomati in GLS Paketne trgovine.
Odkupnino za prejeti paket lahko plačate tudi s plačilnimi karticami tako GLS kurirju, kot na GLS Paketomatu in v izbrani poslovalnici – GLS Paketni trgovini.
GLS ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov. Tajnost poštnih pošiljk velja tudi za GLS.
Zavarovanje paketov
Vsi paketi znotraj GLS sistema so zavarovani za primer izgube ali poškodbe.
GLS je odgovoren za izgubo paketov ali poškodbe na njih.
Odgovornost ne vključuje posledičnih izgub, kot je na primer izguba dobička. Če pošiljatelj ne sklene transportnega zavarovanja, GLS po zakoniti odgovornosti povrne vrednost blaga, ki presega zakonske omejitve, tj. do največ 200 evrov na paket. Vrednost blaga se določi kot nabavna cena, za rabljeno blago kot trenutna vrednost, za blago, odposlano po dražbi, pa kot dražbena cena, in sicer glede na to, kateri znesek je v posameznem primeru najnižji.
Evropski sistem vodenja kakovosti, ki zagotavlja zelo kakovostne in zanesljive storitve v paketni logistiki je razlog za zelo nizek delež poškodovanih in izgubljenih paketov, ki znaša komaj 0,01 odstotek. Pošiljatelji so obvezani podjetje GLS pred odpremo obvestiti o paketih, katerih vrednost presega 2.000 EUR.
Nadaljnje informacije lahko najdete v Splošnih pogojih poslovanja. >> >> Splošni pogoji poslovanja
GLS ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov. Tajnost poštnih pošiljk velja tudi za GLS.
Pošiljatelj je odgovoren za pravilno pakiranje blaga. Če lahko na paketu vidite zunanje poškodbe, na primer luknjo v škatli, lahko zavrnete prevzem paketa. GLS bo paket nato vrnil pošiljatelju.
V primeru vidne poškodbe paketa ali embalaže lahko vsebino paketa preverite ob dostavi. Dostavljavec to zapiše v poročilu, ki ga pripravi skupaj s prejemnikom.
Če sprejmete paket, ki je videti nepoškodovan, vendar ob odprtju odkrijete, da je vsebina poškodovana, se pritožite pošiljatelju. GLS namreč ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov. Tajnost poštnih pošiljk velja tudi za GLS.
Zahtevek za prijavo škode lahko oddate s tem tem e-obrazcem. Potrudili se bomo spore rešiti z dvostranskim dogovorom. Prosimo za vsa vprašanja in dileme nas kontaktirajte na info@gls-slovenia.com.
Poškodba paketa
Pošiljatelj je odgovoren za pravilno pakiranje blaga.
V primeru vidne poškodbe paketa ali embalaže lahko vsebino paketa preverite ob dostavi. Dostavljavec to zapiše v poročilu, ki ga pripravi skupaj s prejemnikom.
Če sprejmete paket, ki je videti nepoškodovan, vendar ob odprtju odkrijete, da je vsebina poškodovana, se pritožite pošiljatelju. GLS namreč ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov. Tajnost poštnih pošiljk velja tudi za GLS
Nadaljnje informacije lahko najdete v Splošnih pogojih poslovanja. >> Splošni pogoji poslovanja
Zahtevek za prijavo škode lahko oddate s tem tem e-obrazcem. Potrudili se bomo spore rešiti z dvostranskim dogovorom. Prosimo, da nas za vsa vprašanja ali dileme kontaktirate na info@gls-slovenia.co
Za spletna naročila ima potrošnik pravico vložiti pritožbo zoper spletnega trgovca.
Izvensodno reševanje sporov je možno preko spletišča: tukaj
Organ za reševanje sporov: Evropski center za reševanje sporov